08 December 2022

BILA SHUIB MINTA TOLONG TAG, TERINGIN NAK JUMPA 'KEMBARNYA' ANGGOTA MALBAAT



"Yeeeeee macammmm samaaa, tapiiii bukannnnnn, salahhhh salahhhh 🫣😂. Ade yg kenal ke Abang ni, tolong tag dia plssssss, teringin nak jumpa 💪 #MacamSamaTapiBukan #TabikHormat," demikianlah tulis pelawak dan penyampai radio Shuib Sepahtu menerusi laman Instagram dimana dia memuat naik foto lelaki berpakaian uniform yang mirip wajahnya.


Dalam status itu, Shuib berkata wajah lelaki yang merupakan seorang anggota Malaysia Batalion (Malbatt) itu seakan sama dengannya namun individu itu bukan dirinya. Dalam masa sama, dia meminta tolong pengikutnya sama ada mengenali lelaki tersebut kerana teringin mahu bertemu dengannya.

Perkongsian Shuib itu mendapat pelbagai reaksi daripada rakan artis dan pengguna laman sosial yang bersetuju bahawa wajah individu itu sememangnya mirip pelawak berkenaan.

Klik untuk gambar besar



"Akhirnya, kantoi juga Eib (Shuib). Aku dah kata, jangan ambil gambar waktu kau dalam uniform. Kan, orang dah dapat cam," tulis rakan pelawak, Ajak Shiro.

"Tuan! Awak diam-diam sertai Malbatt ya," komen pelakon Hairul Azreen pula.

Sementara itu, seorang pengikut dengan akaun @sbr_orange menjelaskan lelaki terbabit ialah Leftenan Komander Anuar dipercayai anggota kontinjen Malbatt 850-9.





________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: