10 December 2022

INDIVIDU KERAP LEMPAR KATA BERBAUR HASUTAN - PUTERI SARAH PERSOAL MOTIFNYA: "MAKIN LAMA DIAM, MAKIN MENJADI KOMEN"



"Makin lama diam, makin menjadi komen. Setiap kali post mesti ada komen you tapi I buat tak tahu. But this time around nak tanye apa motif you eh?," demikian tulis pelakon Puteri Sarah yang mendedahkan dirinya sering menerima komen berbaur hasutan, yang dilihat sebagai cubaan memisahkan hubungannya bersama suami, pengarah dan pelakon Syamsul Yusof.


Menerusi perkongsian Puteri Sarah di Instagram Story, individu tersebut dipercayai sering meninggalkan komen tentang hubungan suaminya dengan wanita lain. Kata Sarah, semakin dia berdiam, komen individu tersebut semakin menjadi-jadi sehingga menimbulkan persoalan tentang motifnya itu.

Terdahulu, Sarah tidak mahu mengulas lanjut mengenai status perhubungannya bersama Syamsul, namun berkongsi yang suaminya itu masih menjalankan tanggungjawabnya seperti biasa termasuklah memberikan nafkah.

Klik untuk gambar besar



________ IKLAN ________

JUALAN 12.12 HARI JADI SHOPEE. JOM BOOKING Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee sempena jualan Hari Jadi Shopee yang bermula 12 malam 12 Disember ini. Memang banyak tawaran disediakan termasuk hadiah hebat dan voucher istimewa.

Anda boleh booking dulu barangan mahal yang dijual dengan harga murah. Hanya RM12 sahaja. Barangan tersebut adalah terhad, sapa cepat dia dapat.

Untuk info, pelanggan baru juga akan mendapat voucher  pembelian barangan pertama dengan diskaun besar. Kalau kena harga, anda mungkin boleh dapat barangan itu secara percuma.








_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: