15 December 2022

PUTERI BALQIS DITEGUR PAKAI BAJU NAMPAK PUSAT



Semua sedia maklum nama pelakon remaja, Puteri Balqis sejak kebelakangan ini hangat diperkatakan disebabkan penampilannya yang semakin seksi sekaligus menimbulkan rasa kurang senang netizen.


Baru-baru ini, tular pula video yang dimuat naik oleh seorang pengguna memaparkan Puteri Balqis atau lebih mesra disapa Aqish, sedang membuat konten.

Bagaimanapun apa yang menjadi perhatian adalah penampilan pelakon berusia 15 tahun itu yang memakai baju serba hitam yang menampakkan bahagian pusatnya.

Klik untuk gambar besar



Diruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa bimbang melihat cara pemakaian Balqis yang dikatakan semakin hari semakin seksi. Malah, ada yang memberikan komen sindiran bertanyakan baju adik siapa yang dipakai oleh Balqis itu.

Meskipun ada yang kurang senang dengan penampilannya itu, ada juga selegintir netizen yang memuji kecantikan Balqis serta mengatakan pelakon remaja itu kelihatan matang biarpun baru berusia 15 tahun.





________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: