09 December 2022

"SAYA & AZRA TAK MUNGKIN KAHWIN PADA TAHUN INI" - AZRI ISKANDAR AKUI TENGAH KUMPUL DUIT KAHWIN



"Saya dengan Azra masih kawan macam biasa lagi. Kami tengah simpan duit. Nantilah tunggu, jangka cuti sekolah Disember tapi doakan saya dapat kerja, harap banyak dapat kerja. Kami dah janji nak buat secepat boleh sebab yang paling penting adalah duit sebab belum cukup.


"Saya dan Azra tak mungkin kahwin pada tahun ini. Tetapi kami masih berkawan. Masa itu tak sesuai memandangkan saya sibuk dengan penggambaran pada hujung tahun ini.

"Saya juga tengah kumpul duit kahwin. Masih belum cukup," ujar pelakon Azri Iskandar yang menjelaskan perancangannya untuk bernikah dengan penulis skrip bernama Dr Azra Diera pada hujung tahun ini terpaksa ditangguhkan kerana masih dalam proses menyimpan duit.

Menurut Azri, dia dan kekasihnya masih lagi berkawan, selain memaklumkan kesibukkan dia dengan penggambaran menjadi punca mereka tidak berkahwin pada tahun ini. Dalam pada itu, Azri berkata, dia dan Azra sudah pun mempunyai tarikh baru untuk disatukan sebagai suami isteri.

Klik untuk gambar besar



Sementara itu, menerusi video dimuat naik oleh Melodi menerusi aplikasi TikTok, Azri berkata dia masih kekurangan duit serta berharap dapat mengadakan majlis secepat mungkin,.

Ditanya sejauh mana cintanya pada Dr Azra, Azri memberitahu, cintanya paling agung adalah pada Allah dan meluahkan rasa syukur kekasihnya itu masih sayangkannya lagi.

"Allah yang tentukan sejauh mana cinta saya dengan Azra, tak boleh nak lebih-lebih sebab cinta saya paling agung adalah pada yang Maha Esa. Azra ini kalau betul jodoh saya, cintalah memang sayang dia dan Alhamdulilah setakat ini dia sayang saya lagi, doakan saya ya," tuturnya.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: