05 December 2022

SUDAH BERCERAI AWAL TAHUN INI - PENGACARA ANIM EZATI AKUI MASIH BERKAWAN BAIK DENGAN BEKAS SUAMI DEMI ANAK



"Jodoh kami sampai di sini saja. Demi mengelakkan sebarang fitnah, saya terpaksa buka cerita perpisahan ini. Kalau boleh, saya tak nak langsung kongsi perkara begini namun saya terpaksa juga.


"Alhamdulillah untuk dua tahun yang Allah izinkan untuk bersama dalam perkahwinan dan hadiah yang paling berharga, anak perempuan kami. Kini, saya dan bekas suami tidak lagi bersama.

"Kami sudah berpisah pada awal tahun ini. Saya terpaksa rahsiakan dulu kerana ingin menghormati banyak pihak termasuk bekas suami sampai semua reda. Hak penjagaan anak sepenuhnya kepada saya. Hubungan saya dengan bekas suami dalam keadaan baik.

"Kami bersama-sama dalam membesarkan Khalsom," jelas pengacara Anim Ezati Rizki, 30, yang mengesahkan dia sudah bercerai sejak awal tahun ini, namun merahsiakan perkara itu atas permintaan bekas suaminya, Mohd Fadli Sahudin.

Klik untuk gambar besar



Anim, 30, berkata, dia dan bekas suami masih berkawan baik demi membesarkan puteri tunggal mereka, Yara Alanna Khalsom yang kini berusia dua tahun. Sementara itu, Anim mengakui tidak mudah untuk menempuh fasa sebagai ibu tunggal.

"Saya tabik hormat kepada semua ibu tunggal di luar sana. Menggalas gelaran sebagai ibu tunggal bukanlah satu perkara yang mudah. Saya merasai segala pahit manis, cabaran untuk membesarkan anak tetapi saya bersyukur kerana Allah permudahkan dengan pelbagai cara.

"Terima kasih di atas sokongan kalian dan doa yang dititipkan selama ini," kata Anim yang mendirikan rumah tangga dengan Fadli pada 28 Disember 2019, sebelum mengabil keputusan bercerai.









________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: