16 December 2022

TAK PUTUS ASA CARI JODOH - SHERRY ALHADAD TERINGIN NAK TENGOK MUKA ANAK SENDIRI



"Saya tak pernah putus asa untuk mencari jodoh dan saya tak pernah rasa macam sudah selesa jika tidak berkahwin. Saya nak juga bina keluarga kecil saya, saya nak tengok macam mana wajah anak saya sendiri nanti.


"Kadang-kadang saya ada baca artikel dimana kalau saya belum sampai jodohnya inilah waktu saya berbakti pada keluarga terutama ibu saya, saya dah kehilangan ayah. 

"Mungkin belum tiba waktu sebab ada yang kata tak apa Sherry the right time akan muncul bila you bertemu jodoh," ujar pengacara dan pelakon Sherry Alhadad yang tidak berputus asa untuk mencari jodoh buat dirinya serta mempunyai perasaan untuk mendirikan rumah tangga dan memiliki cahaya mata.

Klik untuk gambar besar



Sherry atau Shariffah Mariam Syed Abdullah Al Hadad yang sudah menginjak usia 38 tahun itu juga tidak terlepas ditanya mengenai soalan berkenaan jodoh dan perkahwinan.

Dalam pada itu, Sherry berkata meskipun belum mendirikan rumah tangga, baginya inilah masanya untuk berbakti pada keluarga terutama pada ibunya lebih-lebih lagi bapanya sudah tiada.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: