26 January 2023

KINI SARAT HAMIL - NYNAA HARIZAL AKAN UMUM JANTINA ANAK SULUNG LEPAS BERSALIN



Nampaknya cerita mengenai Nynaa Harizal sudah lama kita tidak dengar, tup-tup terkini Nynaa dilaporkan sedang hamil anak sulung dan usia kandungan sudah mencecah hampir sembilan bulan.


Kali terakhir nama Nynaa Harizal disebut adalah ketika kemelut rumah tangga pelakon itu yang menjadi perhatian ramai dua tahun lalu.

Memetik Utusan Online, Nynaa mengesahkan perkara itu ketika menghadiri sebuah majlis hiburan, baru-baru ini. Bagaimanapun, Nynaa yang dilihat berseri-seri itu belum bersedia untuk ditemu bual mungkin kerana belum bersedia.

Klik untuk gambar besar



Jelas Nynaa lagi, apabila bersalin kelak, dia akan mengumumkan mengenai perkara itu serta jantina anak sulungnya ini kepada umum.

Terdahulu, rumah tangga Nynaa dan suaminya, Mohamed Fahmi Ilyas berdepan konflik apabila dipercayai terdapat campur tangan keluarga dalam perkahwinan mereka. Nynaa kemudian memfailkan perceraian pada November 2021, namun pelakon itu kembali taat kepada suaminya.




________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: