16 January 2023

RITA RUDAINI: "PENYONDOL MANA ADA CANTIK-CANTIK, LOW CLASS, LEVEL-LEVEL BOHS*A HONDACUP... SISINYA BAB* PENYONDOL, LELAKI ITU MACAM BAB*"



Pelakon Rita Rudaini baru-baru ini menerusi Insta Story miliknya telah memuat naik status berbaur sindiran buat wanita perampas suami orang. Perkongsian Rita itu telah menjadi perhatian.


Dalam status tersebut, Rita berkata, jika si suami mahu upgrade atau mencari isteri baru biarlah yang lebih cantik dan hebat. Dalam masa sama, Rita turut menyindir karakter si penyondol tidak cantik dan low class.

"Penyondol punya karakter mana ada cantik-cantik. Low class, level-level bohs*a hondacup. Keturunan nanti pun tak menjadi sebab acuan hondacup," tulisnya.

Klik untuk gambar besar



Ujar Rita lagi, jika golongan penyondol memiliki rupa paras yang cantik atau hot, sudah pasti tidak akan merampas suami orang.

Tambah ibu tunggal kepada dua cahaya mata ini, lelaki yang baik kerana ada wanita baik disisinya, namun lelaki itu akan berkelakuan seperti bab* jika disisinya seorang bab* penyondol.

"Tetapi kalau di sisinya ialah seorang bab* penyondol, maka lelaki itu pun akan berkelakuan macam bab* seperti bab* betina di sisinya," katanya.


________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: