06 February 2023

"PAPA TAK SEBAIK MANA MAMA IMPIKAN... PAPA DOAKAN MAMA DAPAT LEBIH BAIK" - TUNANG ZARINA ANJOULIE MAHU TERUS JADI SAHABAT



"Kita mampu merancang, Allah yang menentukan. Papa tak sebaik mana yang mama impikan. Kita berdua masih ada kekurangan. Semoga kita akan terus menjadi sahabat. Papa doakan mama dapat orang yang lebih baik.


"Terima kasih atas cinta mama kepada papa. Hanya Allah dapat membalas di akhirat kelak. I love you mama," itulah tulis tunang pelakon Zarina Anjoulie iaitu Datuk Seri Khazrul Elzey dimana dia memuat naik hantaran yang seolah memberi bayangan mengenai ikatan pertunangan mereka yang didakwa sudah putus.

Menerusi perkongsian di TikTok Story, Khazrul Elzey meluahkan bahawa dia bukan orang yang baik serta berharap mereka akan terus bersahabat. Dalam pada itu, Khazrul Elzey turut mengucapkan terima kasih buat tunangnya itu diatas cintanya.

Klik untuk gambar besar



Sebelum ini, hangat diperkatakan mengenai hubungan pelakon Zarina dengan Khazrul Elzey, selepas Zarina bertindak memadam gambar serta video bersama tunangnya sehingga menimbulkan tanda-tanya dikalangan netizen.

Malah, perkongsian terbaru Zarina turut mencetuskan spekulasi apabila memuat naik video di Instagram dengan kapsyen seperti patah hati.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: