08 November 2023

DISER@NG 'ANXI£TY' - KHAI BAHAR DEDAH DENGAR BIS1KAN SURUH T£RJUN BALK0NI, SIMPAN PIS@U ELAK CED£RAKAN DIRI



"Saya pernah kena anxi£ty masa 2019, lepas pada kena tu, saya rasa sunyi dekat rumah, tak tahu nak buat apa. Saya ajak abang saya duduk sekali, dia baru ada anak seorang dan isteri tengah hamil anak kedua.
"Macam-macam benda saya fikir masa itu, saya kena sebelum PKP, awal 2019. Tak tahu kenapa tiba-tiba jadi murvng dan ov£rthink1ng."

Itulah dedah penyanyi Khai Bahar yang berkongsi kisah dimana dia pernah berdepan serangan 'anxi£ty' serta masalah kebimb@ngan sehingga mendengar bis1kan untuk menced£rakan diri sendiri pada awal tahun 2019.

Klik untuk gambar besar
Khai yang berkongsi hal tersebut menerusi temu bual bersama Hlive itu berkata, disebabkan bimb@ng dengan masalah tersebut, dia mengajak abangnya untuk tinggal bersama.

Menurut Khai lagi, dia mendedahkan setiap kali tidur dia pernah mendengar bis1kan memintanya untuk t£rjun balk0ni serta menik@m diri sendiri dengan pis@u.
"Setahun lebih saya struggl£ dengan anxi£ty, nak tidur tak boleh, rasa sesak nafas. Bila nak tidur, ada dengar macam orang bis1k-bis1k, "apa kena dengan aku ni?" dan suruh t£rjun balk0ni la.

"Saya sampai simpan pis@u dalam almari, sebab kalau saya nampak pis@u itu, saya terbayang saya ambil pis@u rod0k diri sendiri," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: