25 February 2024

DIDAKWA AMBIL DAD4H HINGGA SUK4R BANGUN TIDUR - ALYA IMAN TAMPIL NAFI, DEDAH AL4MI 'SLE£PING DIS0RDER'



"Saya perasan pelbagai sp£kulasi yang keluar apabila video perkongsian saya berkenaan anggota bomba pernah datang ke rumah untuk meng£jut saya itu keluar. Saya t£gaskan saya tidak mengambil dad@h atau apa-apa bah@n terlar@ng.
"Saya okay saja bila orang cakap begitu. Kita ini memang suka mengutvk atau buat sp£kulasi. Saya pun suka buat sp£kulasi, sama seperti orang lain. Saya juga memahami status saya sebagai artis.

"Oleh itu, saya kena terima saja apa orang nak cakap," jelas pelakon Alya Iman, 22, yang tampil menafikan dia ada mengambil apa-apa bah@n terlar@ng yang membuatkan dia sukar untuk bangun tidur.

Tambah anak kepada pelakon popular era 80-an, Allahyarham Azmil Mustapha itu lagi, pelbagai sp£kulasi timbul apabila dia berkongsi mengenai tab1at burvknya itu dalam satu program bual bicara hiburan, baru-baru ini.

Dalam pada itu, Alya turut mendedahkan, selepas dia gagal dihubungi pihak produksi akib@t lambat bangun dari tidur, sepasukan anggota bomba pernah datang ke rumahnya.

Dedahnya lagi, dirinya mengal@mi mas@lah tidur atau 'sle£ping dis0rder' sejak kecil, namun ia tidak kerap berlaku.

"Saya memang mempunyai mas@lah 'sle£ping dis0rder', tapi tidaklah berlaku. Jika berlaku, ia bukanlah perkara yang disengajakan.

"Ada juga yang meng£cam saya menyus@hkan pihak produksi bila saya bangun lambat pergi ke lokasi penggambaran dan sebagainya. Jujur saya katakan ia tidak sengaja.

"Kalau sengaja tidaklah sampai bomba datang ke rumah. Ia memang 'sle£ping dis0rder'. Saya betul-betul tengah tidur dan bila orang ketuk pintu berulang kali pun tetap tak boleh bangun.

"Mungkin sebab terlalu penat juga," tutur Alya yang turut berkata, sesiapa yang mengenalinya secara rapat pasti tahu mengenai mas@lah yang dial@minya itu.

"Sebelum cerita bomba datang rumah itu pun sebenarnya ada orang pernah datang p£cah pintu rumah saya. Masa arwah babah saya masih ada pun perkara ini pernah terjadi," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: