01 February 2024

HELIZA HELMI KATA DIA TAKKAN SAM4N FATHIA LATIFF : "MUNGKIN INI ADALAH MASA DIA DIUJI..."



"Saya tidaklah mengenali Fatiya secara rapat dan tapi bila dia keluarkan kenyataan macam itu, saya rasa satu Malaysia sudah faham keadaan dia.
"Jadi tanpa perlu saya mengeluarkan apa-apa kenyataan sekalipun, orang akan faham dan pada saya mungkin ini adalah masa dia diuji dan apa yang diperlukan adalah doa dari seluruh mukmin."

Itulah kata aktivitis kemanusiaan, Datin Seri Heliza Helmi yang menjelaskan, dia tidak terk£san dengan dakwaan p@lsu, dimana nama suaminya, Datuk Seri Mahadi Zaman terp@lit tudvhan gag@l menyiapkan rumah pelakon Fathia Latiff.

Ulas Heliza lagi, dia tidak tahu m0tif Fathia, namun memahami keadaan serta kesihatan ment@l pelakon tersebut serta beranggapan mungkin dia sedang diuji.

Dalam pada itu, Heliza berkata, dia tidak akan mengambil tind@kan undang-undang, namun ianya bakal berubah jika perkara tersebut tidak berkesudahan.

"Saya tidak rancang untuk mengambil tind@kan undang-undang sebab apa yang diperkatakan adalah tidak b£tul sama sekali.

"Di pihak saya, saya yakin semua orang faham keadaan dan saya dan suami memaafkan perbuatannya itu.

"Saya rasa dia tidak perasan situasi ketika itu, mungkin dia khil@f tapi sekiranya perkara ini berlarutan, lain pula ceritanya kelak. Lagipun suami saya memang tidak mengenali dia," ujarnya.

Terdahulu, Fathia mendakwa dia rasa tert1pu selepas syarikat milik suami Heliza gag@l menyiapkan rumah yang dibelinya sejak lima tahun lalu dan perlu membayar ansuran RM2,000, namun rumah dijanjikan masih tiada bayang.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: