01 February 2024

"SAYA MINTA UNTUK TIDAK PERBESARKAN ISU INI..." - SHAKILLA KHORIRI MINTA NETIZEN HENTI KEC4M BEKAS SUAMI



"Saya faham kadang-kadang em0si itu tidak menentu dengan apa yang berlaku sekarang ini tapi saya minta kalian untuk tidak berkata perkara tidak b@ik.
"Tidak menulis yang buk@n-buk@n pada siapa-siapa terutama kepada daddy Ameena Sofia.

"Saya minta maaf cakap tentang benda ini tapi sila hormat apa yang sedang berlaku dan saya minta untuk tidak perbesarkan isu ini kerana biarlah kami bertiga saja yang lalui."

Itulah ujar pelakon Shakilla Khoriri, dimana dia meminta netizen tidak mengec@m bekas suaminya, Fizi Ali diatas isu berlaku melibatkan anak perempuan tunggal mereka, Ameena Sofea.

Shakilla yang berkata demikian menerusi perkongsian di Insta Story itu turut meminta mereka diluar sana hormat dengan apa yang sedang berlaku serta tidak perbesarkannya kerana mereka sedang usaha untuk selesaikannya.

Dalam pada itu, pelakon tersebut dalam masa sama juga meminta netizen untuk tidak mengeluarkan kata-kata berb@ur neg@tif, sebaliknya mendoakan yang baik-baik saja untuk urusan mereka.

Sebelum ini, Shakilla dan Fizi hadir ke Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam bagi proses sulh hak penjagaan anak mereka, namun gag@l mencapai kata sepakat.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: