07 February 2024

NOH SALLEH DAKWA MIZZ NINA SUDAH MULA MEN1PU? : "BARU NAK BERJIN4K-JIN4K MEN1PU"



"Apa maksud tak boleh berjauhan, tapi boleh tinggalkan untuk ke luar negara? Aku cuba nak faham.. tapi entahlah.."
Itulah kata-kata menerusi hantaran yang dikongsikan semula penyanyi Noh Salleh di Insta Story, dimana rakannya mempersoalkan kenyataan bekas isterinya, Mizz Nina yang didakwa tidak boleh berjauhan dengan anak angkatnya, Musa.

Kata individu tersebut, dia cuba memahami kenyataan bekas isteri Noh itu yang mengatakan tidak boleh berjauhan Musa, namun boleh ditinggalkannya untuk ke luar negara.

Klik untuk gambar besar
Apa yang menarik perhatian, Noh dalam hantaran sama turut mendakwa Mizz Nina sudah mula men1pu : "Baru nak berjin4k-jin4k men1pu," tulisnya.

Sejak beberapa hari lalu, hangat diperkatakan mengenai k0nflik penjagaan anak angkat Mizz Nina dan bekas suaminya, Noh Salleh apabila masing-masing tampil mempertahankan hak mereka.
Sementara itu, dalam perkongsian lain pula, Noh juga berkongsi kata-kata rakannya itu yang mengatakan dua hari sebelum Musa diambil semula oleh Mizz Nina, dia ada menghubungi vokalis kumpulan Hujan itu untuk berkongsi video anaknya, Zara.

Kata rakan tersebut, Noh turut berkongsikan gambar Musa sedang minum susu dan dan tersenyum ketika bergambar.

Tambahnya lagi, dia tidak boleh had@m kenyataan Mizz Nina yang mengatakan dia tidak boleh berjauhan dengan Musa tetapi boleh keluar negara dan tugas membentuk anak bukan kerja Bib1k.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: