20 February 2024

PERTUNANGAN DENGAN ZARINA - KHAZRUL DAKWA HANYA REKAAN, SIFATKAN HUBUNGAN SEBAGAI T0KSIK



"Sebenarnya pasal tunang tu semuanya hanya satu rancangan Anju (Zarina Anjoulie) bagi melonjakkan kembali namanya. Selepas enam bulan dia putus tunang, dia kembali pujuk saya untuk membantunya. Jadi saya tolong sebab saya sayangkan dia.
"Saya tak mahu sal@hkan sesiapa kerana niat saya hanya ingin membantunya," itulah kata ahli perniagaan Datuk Khazrul Elzey yang mendedahkan pertunangannya dengan Zarina Anjoulie sebelum ini hanya sekadar rekaan yang dirancang oleh pelakon sens@si itu.

Dakwa Khazrul, kisah pertunangan dia dan Zarina adalah untuk menaikkan kembali nama pelakon itu dalam industri dan dia melakukannya kerana sayangkan wanita itu.

Dalam pada itu, Khazrul juga menjelaskan, dia mahu menghentikan pen1puan tersebut serta menyifatkan hubungannya dengan Zarina sebagai t0ksik, malah katanya, hubungan mereka juga tidak mendapat restu daripada ibu Zarina.

"Ini adalah hubungan yang t0ksik. Saya dah tak mahu terlib@t lagi. Jodoh antara kami mungkin tak ada. Sampai bila saya nak bantu dia men1pu diri sendiri? Saya tak mahu teruskan sebab dah penat.

"Masyarakat luar sana banyak mendoakan saya berkahwin dengan Anju. Nak nikah di mana-mana pun boleh tapi masalahnya kena ada restu ibu.

"Saya dan Anju mungkin tak boleh bersama lagi sebab bagi saya restu keluarga sangat penting," katanya yang turut memberitahu, dia pernah menasihatkan Anju supaya tidak menc£tuskan kontr0versi, namun tidak diendahkan oleh pelakon itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: