07 March 2024

AINA ABDUL KATA PERLU ADA PANDANGAN JUJUR WALAUPUN P4HIT UNTUK DIT£LAN



"Dalam industri ini kita perlukan mereka yang jujur. Misalnya habis saja persembahan atau ketika berlatih saya akan tanya pasukan saya sama ada apa yang dipersembahkan okey atau tidak.
"Kadangkala orang seni ini mereka selalu anggap apa yang mereka buat ini sudah betul, tapi hakikatnya mungkin tidak. Jadi penting untuk kita ada pasukan yang akan bercakap jujur walaupun p@hit."

Ujar penyanyi Aina Abdul yang berpendapat kumpulan The Gadys yang dianggotai tiga wanita jelita ini memerlukan pasukan yang jujur dalam memberi t£guran kepada setiap persembahan yang dibawakan.

Tambahnya lagi, biarpun krit1kan yang bakal diterima adalah b£rat untuk dihad@m tapi sekurang-kurangnya dapat menambah baik mutu persembahan mereka.

Dalam pada itu, penyanyi lagu 'Jangan Mati Rasa Itu' turut memberi kata-kata semangat kepada kumpulan The Gadys dimana dia berkata, mereka mempunyai bakat menyanyi, namun perlu terus berlatih untuk memantapkan kualiti nyanyian.

"Sebenarnya saya pernah jumpa mereka pada persembahan di Johor Bharu dan mereka sangat baik dan merendah diri. Bila saya tengok video itu tiada mas@lah ketara bukanlah bermaksud mereka tidak boleh menyanyi tapi kena gil@p lagi dan kena kuatkan perut kita.

"Saya harap tips kecil ini boleh bagi anda semangat dan jangan rasa sedih sebab sekurang-kurangnya anda berani menyanyi di atas pentas.

"Jadi masuk kelas vokal dan gil@p bakat, kuatkan perut anda, Insya-Allah mereka akan bagus. Saya doakan yang baik-baik dan sikit sahaja lagi kena gil@p," tuturnya yang dalam masa sama juga berharap The Gadys tidak berputus asa dan terus berusaha memperb@iki kualiti nyanyian.

"Apa yang berlaku sudah pun berlalu, tapi sekarang adalah adalah masa yang tepat untuk 'bal@s dend@m'. Bal@s dend@m bukan selalunya bermaksud tidak baik, seperti menghent@m orang yang mengec@m dan bal@s komen. Tidak.

"Bal@s dend@m yang saya maksudkan adalah apabila ada yang hent@m, anda pergi ke kelas vokal. Banyak cara yang boleh kita perb@iki.

"Insid£n itu adalah publisiti yang baik untuk mereka juga, kadang-kadang sebab benda kecil ini buat orang kenal kita, misalnya ketika saya menyanyikan 'Sumpah', orang kata t£ruk tapi persembahan itu buat orang kenal saya. Jadi balas balik dengan benda yang p0sitif," katanya.

Terdahulu, nama kumpulan The Gadys hangat diperkatakan selepas tular dek video persembahan lagu medley termasuk 'Cinta Sampai Mati' serta 'Gadis' dan 'Bunga' di Anugerah KNKV Viral 2024 mengund@ng kec@man hebat.

Wakil pengurusan memaklumkan ketiga-tiga anggota kumpulan terbabit iaitu Aznie Azmi, Ayunie Rizal dan Thamiera Chan berd£pan dengan kesil@pan t£knikal yang menjadi sal@h satu faktor yang mengg@nggu persembahan pada hari berkenaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: