14 March 2024

AKUI TR4UMA, F0BIA NAK KAHWIN - RUHAINIES ENGGAN TERG£SA-G£SA, MAHU CARI LELAKI BERTANGGUNGJAWAB BUKAN KAYA: "HARAP SEMUA DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK SAYA"



"Saya tak boleh ikut orang. I know what I want in a guy. Saya tak nak terbvru-bvru untuk mendirikan tangga. Lagipun kita tahu apa yang berlaku di sekeliling kita.
"Sebenarnya sedikit sebanyak saya rasa tr@uma, f0bia nak kahwin. Sebab sudah tentu masa kahwin semuanya bahagia, indah.

"Tapi betul ke apa yang ditonjolkan kat dalam media sosial. Itu yang saya rasa t@kut sangat tu. Sejujurnya, saya gembira dengan diri saya sekarang, pencapaian saya, keluarga.

"Jadi, saya tidak terg£sa-£sa nak kahwin tapi saya minta, harap semua doakan yang terbaik untuk saya," jelas pelakon Ruhainies yang mengaku, dia fobia untuk mendirikan rumah tangga selepas pelbagai isu perg0lakan rumah tangga terjadi pada orang sekelilingnya.

Dalam pada itu, Ruhainies turut berkata, dia tidak mahu terg£sa-g£sa untuk berkahwin hanya disebabkan orang sekelilingnya ramai mendirikan rumah tangga.

Sementara itu, tambahnya lagi, dia tahu apa yang diinginkan daripada seorang lelaki, dimana dia mencari lelaki yang bertanggungjawab kerana baginya sukar untuk ditemui dan bukan lelaki kaya yang diinginkannya.

"Saya tidak mencari lelaki yang kaya. Bagi saya, saya mencari seseorang yang bertanggungjawab. Untuk cari lelaki yang bertanggungjawab ini bukan sesuatu yang mudah.

"Sebab nak kata ada rupa, ramai orang dekat dalam dunia ini ada rupa, ramai orang dalam dunia ini yang kaya.

"Tapi yang bertanggungjawab itu yang susah nak cari. Sebab itu, untuk saya, perlu berkawan dengan dia lama dulu baru saya betul-betul boleh kahwin," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: