15 March 2024

TAMPIL CERITA SITU4SI SEBENAR - RUHAINIES AKUI KHIL4F, HARAP BELLA ASTILLAH & ALIFF AZIZ TAK BERPISAH



Pelakon Ruhainies akhirnya tampil menjelaskan situ@si sebenar yang berlaku pada hari kejadian selepas beberapa hari berdiam diri berhubung isu ditangk@p khalw@t dengan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz, baru-baru.
Menerusi kenyataan di muat naik di Instagram, Ruhainies berkata, pada malam tersebut, adik beradiknya bercadang untuk makan dan bermalam di rumahnya.

Tambahnya lagi, dia juga menjemput Aliff untuk turut serta, memandangkan baru saja selesai menjalani penggambaran dan suami kepada Bella Astillah itu turut mengenali keluarga serta adik beradiknya.

Bagaimanapun, jelas Ruhainies, kakaknya yang juga pelakon, Risteena ters@ngkut dalam keses@kan lalu lintas. Dek kerana itu, Ruhainies memberitahu, dia membuat keputusan untuk naik ke atas untuk meletakkan barang.

Malah, ujar Ruhainies, dia sempat berborak dengan Aliff sebelum pintu rumah diketuk. Katanya lagi, dia menyangkakan kakaknya itu sudah sampai, namun selepas mendengar suara lelaki, dia menjadi t@kut untuk membuka pintu atas fakt0r keselam@tan.

Dalam pada itu, cerita Ruhainies lagi, dia kemudian menghubungi Risteena dan dimaklumkan pihak Jawi sudah berada di depan pintu, termasuk Bella Astillah bersama pihak media.

Jelasnya lagi, kakaknya itu meminta dia tidak membuka pintu untuk mengel@kkan sebarang perkara tidak diingini.

Sementara itu, Ruhainies berkata, selepas pemeriksaan dijalankan, tiada apa-apa yang berlaku selain mengikut pros£dur yang perlu dilakukan oleh pihak berkuasa.

Berhubung kejadian itu, Ruhainies mengakui kekhil@fannya disisi agama dan dia memberikan kepercayaan penuh kepada pihak Jawi.

T£gasnya lagi, dia dan Aliff hanya kawan biasa sahaja serta memohon maaf kerana membiarkan perkara tersebut berl@rutan tanpa kenyataan.

"Walaupun kakak saya datang atau apa, saya mengakui kekhil@fan saya disisi agama kerana berada dalam situasi itu yang mana sekaligus men1mbulkan sy@k was@ngka yang seharusnya dapat diel@kkan.

"Saya ingin men£gaskan bahawa dan saya Aliff hanya kawan biasa dan bekerjasama dalam drama yang sedang kami bintangi.

"Saya ingin memohon maaf kerana membiarkan perkara ini berl@rutan tanpa kenyataan dan menyebabkan beberapa pihak mem@nipulasikan pelbagai fakta yang tidak benar dan tidak tepat," ujarnya.

Dalam pada itu, Ruhainies berkata, dia bersedia untuk berbincang dengan Bella apabila isteri Aliff ini sudah bersedia.

Selain itu, akui Ruhainies, dia sayangkan persahabatannya dengan Bella, dek kerana itu, dia berharap Aliff dan isterinya itu tidak akan berpisah.

"Saya sayangkan persahabatan saya dengan Bella dan saya harap agar dia dan Aliff tidak berpisah. Saya juga bersedia untuk berbincang dengan Bella apabila dia sudah bersedia.

"Mungkin ada pihak yang akan memilih untuk tidak percaya kenyataan saya. Namun saya tak boleh memaksa sesiapa untuk percaya. Saya cuma ingin jelaskan situ@si yang berl@ku," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: