15 March 2024

ALIFF AZIZ MOHON MAAF ATAS KEKHIL4FANNYA: "CARA YANG BETUL ADALAH, KITA SEPATUTNYA TUNGGU DI LOBI. TAPI, SEBAB TAK TERFIKIR..."



Selain pelakon Ruhainies, suami kepada Bella Astillah iaitu Aliff Aziz menerusi perkongsian di Instagram turut tampil dengan kenyataan rasmi mengenai k£s ditangk@p khalw@t baru-baru ini.

Dalam kenyataan itu, Aliff mengakui, dia sepatutnya tunggu di lobi dan tidak terfikir bahawa tindakannya naik ke rumah Ruhainies itu akan membawa kepada perkara tid@k diingini.

"Semasa sampai di kondominium, saya bantu untuk bawa barang shooting miliknya ke atas sementara menunggu kakaknya yang masih dalam perjalanan.

"Cara yang betul adalah, kita sepatutnya tunggu di lobi. Tapi, sebab tak terfikir ia akan bawa ke situ@si yang tidak dijangka, saya naik ke rumahnya.

"Waktu itu, kami sedang menunggu Risteena untuk sampai dan sempat berborak. Tiba-tiba, pintu rumah diketuk. Ruhainies yang pada awalnya menyangka kakaknya sudah sampai, terdengar suara lelaki berbual di luar pintu," tulisnya.

Tambah Aliff lagi, dia hanya berada di ruang tamu ketika itu dan terk£jut dengan situ@si yang berl@ku, selain berkata, pihak JAWI sangat profesional menjalankan tugas.

"Kerana ris@u dan atas fakt0r keselam@tan, dia kemudiannya menghubungi kakaknya dan bertanya sama ada dia dah sampai. Risteena beritahu, jangan buka pintu dulu dan tunggu sehingga dia sampai.

Klik untuk gambar besar

"Saya hanya berada di dalam rumah, di ruang tamu dan bila situ@si itu berl@ku, ia memang meng£jutkan. Bila kakaknya sampai, dah ada pengu@t ku@sa JAWI dan polis. Bahkan, ketika adik beradiknya sampai, dah ada ramai orang di luar.

"Kemudian, Ruhainies meminta kakaknya berbincang dengan pihak pengu@t ku@sa, pintu akan dibuka sekiranya hanya ada pengu@t ku@sa JAWI dan polis sahaja.

"Mereka sangat profesional dalam melakukan pros£dur mereka. Seterusnya, kami hadir ke JAWI dan berikan kenyataan mengikut pros£dur yang ditetapkan. Selepas memberi keterangan, kami pulang ke rumah," katanya.

Dalam pada itu, Aliff memohon maaf diatas apa yang berl@ku serta menjelaskan tiada ada apa-apa yang berlaku antara dirinya dan Ruhainies serta menjadikan perkara itu sebagai pengajaran.

"Saya bukan nak men£gakkan benang yang bas@h, tetapi, saya ingin memohon maaf atas kekhil@fan saya. Namun, ingin saya jelaskan bahawa tidak ada apa-apa benda yang berl@ku antara kami.

"Saya anggap ini sebagai uj1an yang akan saya jadikan pengajaran dan akan lebih berh@ti-h@ti di masa akan datang. Dan disebabkan kekhil@fan saya ini, akib@tnya bukan sahaja mer0sakkan reput@si saya, tetapi juga keluarga," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: