15 March 2024

"DIA (BELLA ASTILLAH) 'HAPPY G0 LUCKY'... DIA SELALU CAKAP PERLUKAN SEMANGAT SAYA... SAYA TAHU ADA SESUATU YANG TAK K£NA" - PUTERI SARAH



"Pada awal dia menyembunyikan mas@lah dia. Saya memang tak tahu. Dia siap hai masa jumpa di Brunei pun, dia 'happy g0 lucky'. Cuma dia selalu cakap dekat saya, dia perlukan semangat saya. Itu sahaja.
"Saya sebagai kawan, saya tahu ada sesuatu yang tak k£na. Tapi tak nak tanya lebih. Kalau dia nak cerita, terpulang. Sebab saya tak nak g@nggu priv@si dia.

"Sebagai kawan yang sangat rapat dengannya, memang saya akan terk£san juga. Bukannya sebab saya mel£bih-l£bih, saya terk£san sebab dia kawan baik."

Itulah ujar pelakon Puteri Sarah Liyana, 38, yang memaklumkan, rakannya iaitu pelakon Bella Astillah, 29, masih tersenyum kuat ketika kali terakhir berjumpanya di Brunei beberapa minggu lalu.

Bagaimanapun, kata Puteri Sarah atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, dia dapat rasa ada sesuatu tidak k£na pada Bella, namun enggan bertanya lebih-lebih.

Jelas Puteri Sarah lagi, dia juga sempat memberi kata semangat kepada Bella agar terus kuat ke depan. Sebagai ibu, dia minta Bella fokus kepada anak-anak.

"Kita ada anak-anak, jadi kita fokuskan tenaga itu kepada anak-anak. Jangan fikir pasal hal lain. Hal lain itu akan menj@tuhkan kita. Yang sekarang, keutamaan kita kepada anak-anak. Bila ada anak-anak, kita ada segalanya," tuturnya.

Dalam pada itu, Puteri Sarah berkata, dia sekadar mampu beri kata-kata semangat buat Bella, namun enggan namanya terus dik@itkan dalam hal sebegitu berulang kali.

"Sebab itu saya tak nak komen terlalu banyak sebab sebelum ini pernah dik@itkan walaupun saya tidak membantu apa pun. Saya tak nak perkara itu jadi sekali lagi," ujarnya.

Terdahulu, Bella memfailkan cerai kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz selepas suaminya itu di dakwa berkhalw@t dengan pelakon Ruhainies, baru-baru ini.

Selepas berita itu, Puteri Sarah menjadi antara rakan artis yang terawal memberi kata semangat dan sokongan kepada Bella.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: