01 March 2024

AMELIA CHRISTIE KATA DIA TERIMA SAJA KENYATAAN SHARNAAZ MENGENAI HUBUNGAN MEREKA



"Kalau dia tak pernah mengiyakan apa yang kami ada (hubungan) selama ini, saya terima saja. Terus-terang saya tidak mahu membesarkan hal yang kecil. Tapi, saya perlu jelaskan di sini saya tidak pernah 'unfollow' dan s£kat akaun media sosial mana-mana pihak.

"Walau bagaimanapun, saya terima dengan hati terbuka dan 'move on'. Saya akui perjalanan hidup saya masih panjang dan perlu t£mpuh macam-macam lagi dug@an.

"Saya bersyukur sebab Allah hadirkan orang yang baik dalam hidup saya. Sayang dan kasih saya pada Jebat Jayden (anak Sharnaaz) ikhlas dan tulus."

Tutur pelakon Amelia Christie yang berkata, dia menerima saja kenyataan pelakon Sharnaaz Ahmad yang mengatakan dia tidak pernah mengiyakan hubungan cinta dengannya.

Selain itu, Amelia turut men£gaskan, dia tidak pernah meny£kat atau berhenti mengikuti mana-mana akaun media sosial.

Sebelum ini, ini hangat diperkatakan mengenai kenyataan Sharnaaz mengenai hubungannya dengan Amelia.

Klik untuk gambar besar

Bagaimanapun, Sharnaaz tampil menjelaskan bahawa netizen sal@h faham mengenai apa yang diperkatakan dalam temu bual itu, dimana dia hanya menjawab pertanyaan diajukan oleh pihak media.

Dalam pada itu, Amelia juga memberitahu, penjelasannya itu bukan untuk menj@tuhkan m@ruah sesiapa, apatah lagi bermusvh dengan mana-mana individu dan fokusnya ini adalah pada perniagaannya.

"Fokus utama saya sekarang adalah memastikan perniagaan saya berjalan lancar. Alhamdulillah, saya gembira dengan kerjaya sebagai usahawan sekarang.

"Saya juga ingin jelaskan niat saya buat kenyataan ini bukan untuk menj@tuhkan m@ruah sesiapa dan saya tak nak bermusvh dengan mana-mana pihak.

"Saya cuma nak teruskan hidup dengan hal yang boleh menggembirakan dan membuatkan fikiran saya lebih p0sitif," ujarnya lagi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: