28 March 2024

KAKAK ADIRA BERI AM4RAN KEPADA DATIN RED : "ORANG LAIN YANG KAU CAKAP TU YANG SELALU TOLONG KAU TAU... ASYIK NAK TUNJUK KAU PUNYA SABAR"



"ORANG LAIN yang kau cakap tu yang selalu tolong kau tau. Selalu tolong kau. Kau jangan lupa, mention la sikit baik orang. Asyik nak tunjuk kau punya sabar.
"ORANG LAIN tu baru je kena puji sikit di media sosial secara terbuka. eh kau tak boleh eh? Yang kakak sini dah diam lama ni ta tengok ORANG LAIN tu kena bvli."

Itulah tulis kakak kepada penyanyi Adira Suhaimi iaitu Emma yang sudah tidak dapat menah@n sabar dengan memberi am@ran kepada isteri pertama Datuk Seri Adnan Abu (Datuk Red) iaitu Datin Red supaya berhenti membvli adiknya.

Emma yang meluahkan hal tersebut menerusi Insta Story, dilihat memuat naik semula perkongsian Datin Red serta mengatakan 'orang lain' itulah yang banyak membantunya.

Tambah Emma lagi, baru pertama kali Adira dipuji secara terbuka di media sosial oleh suaminya itu, namun seolah kurang dis£nangi oleh pihak sebelah sana.

Kakak Adira dalam masa sama turut berkata, dia tidak akan berdiam diri lagi sekiranya adiknya itu terus dibvli dan turut mendedahkan sebelum ini Adira sering dig£rtak.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: