23 March 2024

"KEBANYAKAN ORANG YANG RAPAT DENGAN KITA AKAN RAMP4S HAK KITA" - ROZITA CHE WAN



"Waktu saya masuk industri lakonan, saya berstatus janda. Jika berlakon dengan suami orang, saya tidak akan berbual sangat di set penggambaran."
Itulah ujar pelakon dan usahawan, Rozita Che Wan yang berkata, dia lebih selesa meletakkan semp@dan dengan pelakon berstatus suami orang ketika berada di set penggambaran.

Jelas Rozita atau Che Ta, dia tidak terlalu berbual dengan pelakon yang sudah bergelar suami orang bagi mengel@kkan sal@h fah@m orang sekeliling.

Tambahnya lagi, kebiasaannya individu yang paling rapat dengan diri kita, cend£rung untuk menjadi orang ketiga dalam sesebuah rumah tangga.

Dalam pada itu, isteri kepada pelakon Zain Saidin ini turut menitipkan pesanan pada wanita di luar sana supaya berh@ti-h@ti.

"Selalunya, wanita yang akan meny@kiti h@ti wanita lain. Kebanyakan orang yang rapat dengan kita akan ramp@s hak kita kerana mereka tahu kehidupan, kebaikan dan harta suami kita.

"Pesan saya, hati-hatilah. Sebab itu saya tiada kawan perempuan. Dalam hal ini (curang) lelaki dan perempuan kedua-duanya salah. Saya setuju kalau netizen nak boik0t peny0ndol," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: