25 April 2024

NAMA EMMA & CHACHA DIPETIK - ALIFF AZIZ LUAH MENYAMP4H, SIAP PANGGIL DENGAN GELARAN BINAT4NG



Sekali lagi nama penyanyi dan pelakon Aliff Aziz menjadi sebutan apabila kekasih gel@p iaitu Sarah Yasmine dilihat mendedahkan beberapa lagi bukti perbualan WhatsApp.
Menerusi mesej berkenaan, dapat dilihat paparan mesej dipercayai 'NRF' (Nur Ruhainies Farehah atau Ruhainies) dan Aliff didakwa menyebut mengenai jenama produk kecantikan Kit5ui serta menggelar jenama tersebut 'b*bi'.

Antara perbualan yang menarik perhatian adalah NRF yang seolah-olah kurang senang apabila Bella dilantik sebagai wajah baharu produk kecantikan yang sebelum ini melantiknya sebagai wajah produk itu.

Klik untuk gambar besar
Malah, NRF turut mendakwa isteri Aliff itu seperti tidak m@lu apabila sanggup menggantikan tempatnya dan menerima tawaran berkenaan.

Selain itu, nama 'Emma' dan 'Chacha' juga turut dipetik dalam perbualan tersebut dimana NRF mendakwa Chacha mengatakan kenyataan dibuat Bella seolah 'try hard' untuk buatkan netizen percaya.
Namun apa yang mencuri perhatian adalah nama pelakon Emma Maembong dan adiknya, Chacha Maembong turut terp@lit dalam perbualan antara mereka.

Menerusi perbualan itu, NRF mendakwa Emma baru menghubunginya dan Chacha pula mendakwa kenyataan Bella seolah-olah ingin menyelamatkan diri selain memberitahu, orang bod0h saja yang akan mempercayai kenyataan dibuatnya itu.
"Emma baru menghubungi saya. Katanya Chacha nak cakap yang Bella punya cerita itu gemp@k sangat. Chacha cakap orang bod0h je (saja) percaya.

"(Bella) siap menangis kat Chacha dan boleh lihat yang Bella sangat berusaha keras untuk membuatkan orang luar mempercayainya," kata NRF dalam perbualan itu kepada Aliff.
Bukan itu saja, Aliff yang tidak habis-habis terp@lit dengan kontr0versi itu didakwa turut meluahkan rasa menyamp@h melihat video lakonan seseorang serta menggelarkan individu itu dengan perkataan tidak baik.

"Menyamp@h tengok video lakonan b*bi p*kim*k tu," luah Aliff yang turut berkata, dia perlu bersabar dan kemudiannya NRF mengatakan, pelakon dan penyanyi berasal dari Singapura itu tidak keseorangan kerana dia ada bersamanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: