26 April 2024

RUHAINIES TAMPIL MOHON MAAF SEIKHLAS HATI KEPADA BELLA ASTILLAH



"Saya dengan ikhlas hati memohon maaf kepada Bella Astillah diatas apa yang berl@ku. Saya mahu bertemu dengan Bella untuk menjernihkan keadaan agar dapat menutup perkara ini serta meneruskan kehidupan dan gembira kembali."

Itulah tulis pelakon kontr0versi, Ruhainies menerusi kenyataan di Insta Story, dimana dia tampil membuat permohonan maaf terhadap isteri kepada Aliff Aziz iaitu Bella Astillah secara terbuka.

Melihat pada perkongsian itu juga, Ruhainies memohon maaf dengan ikhlas hati serta berharap dapat bertemu dengan Bella untuk menjernihkan keadaan agar semua perkara dapat diselesaikan.

Klik untuk gambar besar

Dalam pada itu, Ruhainies menerusi hantaran lain pula, turut memohon maaf kepada sema pihak yang terlib@t serta terk£san dengan kontr0versi memb@bitkan dirinya.

Selain itu, Ruhainies dalam masa sama juga berharap kekasih kepada Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine untuk turut bertemu dengannya bagi menyelesaikan semua perkara.

"Saya harap Bella Astillah dan Sarah Yasmine memberi peluang untuk saya bertemu dengan mereka. Sekali lagi dengan rasa rendah diri saya mohon maaf di atas semua yang terj@di," tuturnya lagi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: