26 April 2024

TIDAK MAHU PANJANGKAN KEM£LUT - PEMP£NGARUH & PENYANYI RAP BERDAMAI DENGAN BELLA ASTILLAH



"Bella dan saya 'cool'. Semuanya sudah selesai," tulis pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu di ruangan kapsyen dimana dia berkata, antara dia dan Bella Astillah sudah tiada apa-apa isu berb@ngkit apabila mereka akhirnya mengambil keputusan berdamai, selain tidak mahu memanjangkan kem£lut yang berl@ku.
Berdamai menerusi panggilan video, kedua-duanya memuat naik hantaran terbaru ketika mereka mencari jalan penyelesaian terbaik.

Sementara itu, pada hantaran Bella pula, isteri kepada Aliff Aziz itubturut memuat naik gambar sedang membuat panggilan video bersama pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu serta isterinya.

Baru-baru ini, wanita yang didakwa kekasih gel@p Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine mendakwa pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu turut terb@bit dalam k0nflik memb@bitkan Aliff dan Bella.

Dedah Sarah, walaupun pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu mengetahui mengenai hubungan di antara Aliff dan Ruhainies, namun dia didakwa berpihak kepada penyanyi dan pelakon asal Singapura itu.

Dakwa Sarah, video berkaitan Bella dan pelakon baharu, Muaz Zabir yang disebarkan melalui TikTok Edisi Umat juga adalah hasil suntingan pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu.

Kemudian Bella dalam hantaran yang diulang siar semula daripada perkongsian Sarah di Instagram Story turut mendakwa pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu mempunyai kaitan dalam k£s penyebaran hubungan memb@bitkan dirinya dan Muaz.

Bagaimanapun, Bella menyifatkan pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu seolah-olah menj£rat lehernya sendiri apabila cuba mempertah@nkan diri, selain mempunyai bukti-bukti mengenai hubungan Bella dan Muaz.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: