04 May 2024

ALIFF AZIZ JELAS BELLA ASTILLAH BOLEH BUAT DIA RASA SEMPURNA



"Bila aku tengok c£rmin aku rasa aku lelaki yang gag@l. Kalau ada perkara terakhir, aku nak cakap pada Bella adalah terima kasih sangat-sangat untuk semua rasa kasih sayang dan prihatin selama ini.
"Terima kasih kerana melahirkan anak-anak saya dan jujur tiada sesiapa buat saya rasa sempurna seperti Bella buat. Cuma, saya sahaja tidak mampu menghargainya.

"Memandangkan sudah tidak ada lagi jalan kembali, saya kena terima hakikat yang aku akan kehilangan isteri dan anak-anak buat selama-lamanya.

"Bella layak untuk dapat kabahagiaan sendiri. Kebahagiaan yang aku tak boleh beri, dia layak bahagia dengan siapa pun. Kepada Adrean dan Ara, kalau kamu tengok video ini, daddy minta maaf sangat-sangat."

Demikian jelas Aliff Aziz menerusi p0dcast The Common Folks, dimana penyanyi dan pelakon sens@si itu berkata, dirinya gag@l menjadi suami yang baik kepada Bella Astillah.

Aliff yang turut mengucapkan terima kasih kepada Bella sepanjang tujuh tahun perkahwinan mereka itu memberitahu, hanya isterinya yang boleh membuatkan dirinya rasa sempurna.

Dalam pada itu, Aliff berkata, isterinya itu layak untuk mencari kebahagiaannya sendiri serta turut memohon maaf kepada kedua-dua anaknya, Ayden dan Ara.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: