04 May 2024

TINGGALKAN DOLLA - SYASYA AKUI AMBIL KEPUTUSAN SUK4R



Bekas anggota Dolla iaitu Syasya Rizal menerusi Instagram (IG) telah membuat pendedahan mengenai keputusannya untuk keluar dari kumpulan itu.
Menurut Syasya atau nama sebenarnya, Norsyasya Afiqah Shahrizal, 23, dia mengakui sebahagian peminatnya terluk@ dengan keputusannya itu.

"Takdir telah tertulis bahawa saya perlu membuat keputusan di saat paling suk@r demi kelangsungan hidup. Saya tahu keputusan yang dibuat ini sedikit sebanyak buat ramai k£liru, mar@h dan mungkin tergur1s.

"Sejujurnya, luk@ itu itu lebih besr untuk diri saya sendiri kerana perlu menerima dan melalui ketentuan ini," tulis Syasya di Instagram (IG), dimana dia turut berkata, dirinya tetap orang yang sama seperti kali pertama bertemu peminat Dolla pada 2019.

Tambahnya lagi, dia juga sentiasa menyokong Dolla memandangkan tiga lagi ahli kumpulan berkenaan sudah dianggap seperti kakaknya sendiri.

"Untuk Dolla pula, saya sentiasa sokong mereka sejak permulaan kerjaya lagi. Dolla segalanya untuk saya dan 'it is something precious that I really treasure' (sesuatu sangat berharga).

"Impian untuk Dolla melangkah ke pentas antarabangsa masih saya sematkan dalam jiwa walaupun sudah tidak bersama Dolla lagi," tuturnya.

Untuk makluman, Dolla memulakan kerjaya seni mereka pada 2019 apabila muncul dengan album pertama berjudul 'Dolla Make You Wanna'.

Penubuhan kumpulan nyanyian wanita itu dibuat secara uji bakat dan keempat-empat mereka yang dianggotai oleh Angel, Sabronzo, Tabby dan Syasya tidak mengenali antara satu sama lain.

Namun begitu, sekitar April lalu, Syasya mengumumkan menarik diri dari kumpulan terb@bit atas sebab peribadi, sebelum dia tampil berkongsi berita majlis pernikahannya pada 20 April lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: