09 May 2024

ENGGAN CAMPUR TANGAN HAL ORANG LAIN - JANNA NICK AKUI SUAMI INI ADALAH PINJAMAN TUHAN



Sejak kebelakangan ini, hangat diperkatakan mengenai kisah rumah tangga artis serta selebriti yang sehingga kini masih menjadi bualan.

Berhubung hal itu, pelakon dan penyanyi Janna Nick memberitahu, dia enggan menyind1r atau masuk c@mpur mengenai perihal rumah tangga yang menjadi perbualan hangat ketika ini.

Dalam pada itu, Janna yang mengakui sedang menikmati fasa bahagia bersama suaminya, pelakon Dini Shcatzmann, mendoakan yang terbaik buat semua pihak dan berharap yang sama buat dirinya.

"Saya akui suami ini adalah pinjaman Tuhan yang mana kalau tak diambil Tuhan, diambil orang. Tapi kita tak nak kata-kata ini satu hari akan berbalik pada diri kita balik.

Klik untuk gambar besar

"Sebab kata-kata ini adalah satu doa. Tak nak menyind1r, tak nak cakap benda yang neg@tif. Saya doakan yang baik-baik untuk semua dan berharap orang lain mendoakan yang baik untuk saya.

"Apa yang saya cakap program hiburan yang lain tu kena dengan konsep program hiburan itu. Sejujurnya, jauh di sudut hati, saya orang yang memang tak nak masuk c@mpur hal orang lain," ujar Janna.

Sebelum ini, tular video memuatkan kenyataan Janna selaku pengacara program hiburan Melodi memberi am@ran kepada wanita di luar sana supaya tidak mengg@nggu suaminya.

Melihat pada perkongsian video berkenaan, Janna menjelaskan, dia tidak terag@k-ag@k masuk penj@ra demi mempertahankan rumah tangganya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: