09 May 2024

ERNIE ZAKRI KATA LAGU 'MASING-MASING' BERI KEKUATAN UNTUK BELLA ASTILLAH & ADIRA SUHAIMI BANGK1T



Penyanyi Ernie Zakri tampil menjelaskan, dia tidak menyokong mana-mana pihak kerana bukan tempatnya untuk menc@mpuri urusan rumah tangga orang lain.
T£gas Ernie, meskipun tidak menyokong perbuatan merampas suami orang, namun ia bukan lesen untuk dia campur tangan urusan rumah tangga orang lain seperti yang dilalui pelakon dan penyanyi Bella Astillah ketika ini.

"Siapa yang suka peny0ndol? Betul tak? Kisah-kisah yang terj@di itu, kalau boleh tak nak komen lebih lanjut. Saya memang tak mahu masuk c@mpur atau terp@lit sikit pun," ujarnya.

Disamping itu, Ernie berkata, dia mengund@ng berduet dengan Bella di majlis raya baru-baru ini selepas mendapat tahu yang isteri kepada penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz itu begitu menyukai lagu berkenaan.

"Sejujurnya bila Bella kata dia suka lagu itu, saya pun ajak dia duet bersama. Ia hanyalah untuk meraikan lagu itu. Tidak ada unsur lain untuk saya nak k@itkan.

"Bila orang kata dia suka lagu saya, saya okay sahaja dan ajak untuk duet sama. Tidak ada tujuan tersembunyi pun. Bukan hal saya pun.

"Sebagai kawan Bella yang hanya berjumpa dia di majlis-majlis tertentu, saya hanya ucapkan dia semoga berjaya serta mendoakan kebahagiaan dirinya," kata isteri kepada penyanyi Syamel itu.

Biarpun lagu 'Masing-Masing' ciptaan sepenuhnya Ade Govinda itu sudah dilancarkan pada tahun lalu, namun Ernie tidak menafikan kepinc@ngan rumah tangga yang menjadi bualan hangat ketika ini membantu menaikkan singlenya itu.

Apatah lagi, single itu juga semakin diterima ramai terutama selepas lagu itu dinyanyikan semula secara duet oleh Bella dan juga Adira Suhaimi.

Malah dia turut berbesar hati apabila golongan wanita yang 'ters@kiti' menjadikan lagu ciptaan Ade Govinda itu sebagai lagu tema kisah hidup mereka.

"Kalau ikutkan, tempoh untuk kami memprom0sikan lagu itu sudah tamat dan kami sepatutnya dijadualkan perkenalkan single seterusnya.

"Memandangkan penerimaan peminat terhadap lagu itu semakin hebat terutama selepas dua penyanyi itu menyanyikan semula single itu, jadi kami biarkan sahaja.

"Masa nak buat lagu itu, memang saya ada minta pada Adi supaya selain berunsur kec£wa, saya juga mahu liriknya mempunyai unsur p0sitif yang mampu memberi kekuatan kepada wanita.

"Kebetulan Bella dan Adira melalui situ@si yang ada k@itan dengan lagu itu dan menganggap lagu tersebut memberikan kekuatan untuk mereka b@ngkit, jadi saya anggap obj£ktif pembikinan single itu tercapai," jelas Ernie.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: