04 May 2024

"SAYA SUDAH MINTA MAAF NOVEMBER TAHUN LALU & SEPATUTNYA PERKARA INI TIDAK PATUT DIUNGK1T" - MUAZ ZUBIR ANGGAP ALIFF TAK 'GENTL£MAN'



"Takkan selama ini saya bercakap dengan h@ntu? Saya memang ada berhubung dan boleh tunjuk dia m@ki h@mun saya selama kami mencapai persefahaman.
"Bagi saya, isu ini sepatutnya sudah lama selesai. Kenapa dia masih tidak pu@s h@ti dan tak perlulah nak heb@hkan di media sosial. Dia sangat tak 'gentl£man'.

"Dia sendiri yang minta saya jangan kec0hkan perkara ini hingga kami sudah membuat perjanjian awal supaya hal ini tidak didedahkan kepada orang lain, tapi lain pula yang jadi.

"Saya sudah minta maaf November tahun lalu dan sepatutnya perkara ini tidak patut diungk1t," demikian ujar pelakon Muaz Zabir yang b£rang dengan tind@kan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

Kata Muaz, dia tampil bersuara selepas Aliff tidak berhenti mengungk1t isu cur@ng memb@bitkan dirinya dengan pelakon dan penyanyi Bella Astillah yang sudah mencapai persefahaman tahun lalu.

Dalam pada itu, jelas Muaz, dia sudah berulang kali memohon maaf, selain menganggap penyanyi dan pelakon itu bukan seorang lelaki sejati apabila terus berkongsi isu yang berl@ku dalam satu temu bual p0dcast baru-baru ini.

Menurut pelakon itu lagi, dia mendakwa Aliff mempunyai niat tidak baik terhadapnya dan Bella berdasarkan mesej perbualan WhatsApp antara Aliff dan individu dikenali NRF seperti yang ditul@rkan oleh adik Bella, pelakon Didi Astillah.

"Kalau dia nak buat laporan polis atau membawa k£s ini ke mahkamah mengenai isu saya dan Bella, saya juga ada bukti kami sudah selesaikan perkara ini dengan cara baik.

"Terbaharu menerusi pendedahan Didi, kita semua melihat perbualan dia dan NRF mengenai sudah tiada p£luru untuk menyelamatkan diri.

"Mereka ada peringkat untuk j@tuhkan kami, sudah-sudahlah saya dah minta maaf. Saya pun dah tarik diri daripada kem£lut ini. Apa lagi yang dia tak pu@s h@ti," katanya.

Selain itu, Muaz juga menasihatkan Aliff supaya berhenti memburvkkan dan meng@itkan lagi namanya dalam isu kontr0versi yang berl@ku.

"Saya tiada hak untuk cakap apa-apa kepadanya tapi saya harap dia dapat fikir sendiri kerana dia lebih matang.

"Saya doakan yang terbaik untuk dia dan apa jua tind@kan yang dibuat saya harap benda itu membawa kebaikan kepadanya.

"Namun jika tindakan anda tiada kebaikan kepada diri sendiri, janganlah pula bawa keburvkan kepada orang lain. Saya rasa ini tidak patut," tuturnya.

Terdahulu Aliff menerusi temu bual p0dcast yang bersiaran di YouTube, menceritakan kembali hubungan yang terjalin antara Bella dan Muaz sehingga isterinya itu berubah sikap.

Bukan itu sahaja, malah penyanyi dan pelakon berasal dari Singapura itu turut mempers0alkan tind@kan Muaz yang didakwa mengg@nggu isterinya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: