10 May 2024

TAK ADA LESEN MEMANDU - MARK ADAM AKUI F0BIA PANDU KERETA



"Ramai yang tidak tahu, saya tr@uma dan tidak ber@ni memandu kereta kerana pernah terb@bit dengan kemal@ngan motosikal dulu.
"Dalam kej@dian itu, saya yang bawa motosikal bapa saudara bersama seorang kawan yang memb0nceng. Kami terb@bit dalam kemal@ngan sehingga kawan saya pat@h tangan dan kakinya.

"Bila saya cuba memandu kereta, saya akan teringat semula kej@dian kemal@ngan itu."

Itulah jelas penyanyi dan pelakon, Mark Adam, 45, yang mendedahkan dia tr@uma untuk memandu kereta kerana pernah terb@bit dengan kemal2ngan motosikal pada usia 18 tahun.

Kongsi Mark lagi, sejak kej@dian itu, dia tidak ber@ni untuk memandu kereta kerana bimb@ng dengan kesel@matan dirinya.

Tambah penyanyi dan pelakon yang berasal dari Filipina itu, kejadian tersebut juga menyebabkan dia tidak memiliki lesen memandu hingga hari ini.

"Ketika penggambaran, saya terpaksa menolak untuk menjayakan babak memandu kerana bimb@ng kej@dian tidak diingini.

"Ada juga pihak yang mencadangkan untuk saya bertemu pakar terapi untuk mengat@si tr@uma yang dihad@pi itu," katanya.

Dalam pada itu, Mark berkata, dia juga lebih selesa isterinya menjadi pemandu dan menemaninya di lokasi penggambaran ketika ini.

"Isteri saya seorang pemandu yang sangat bagus dan terbaik serta tidak pernah terb@bit dengan kemal@ngan. Kalau adapun sekali tapi sikit saja.

"Saya juga mahu isteri sentiasa menemani kerana hidup ini singkat dan kita akan meny£sal jika tidak luangkan banyak masa dengan keluarga.

"Bila bekerja sampai awal pagi, saya selalu fikir mengenai isteri di rumah. Sebab itu, lebih baik, isteri menemani saya di lokasi saja," tuturnya.

Untuk makluman, Mark berkahwin dengan Norazah Redzuan yang juga pengurusnya pada 2003 dan sehingga kini masih belum dikurniakan zuriat.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: