03 May 2024

'TANGK4P' BELLA ASTILLAH CUR4NG 13 OKTOBER 2023 - ALIFF AZIZ ANGGAP INI SEBAGAI SATU KIF4RAH : "SAYA MAAFKAN AWAK (BELLA), KALAU AWAK NAK ADA PERUBAHAN DALAM PERKAHWINAN"



"Semuanya bermula pada 13 November 2023 yang j@tuh pada hari Ahad. Pada keesokan harinya, saya juara mingguan di All Star Gegar Vaganza sewaktu membawakan lagu 'Cik Mek Molek'.
"Sebelum itu, saya sedar akan perubahan isteri seperti kurang masa di rumah kerana sibuk menjalani penggambaran. Tiba-tiba saya rasa mahu memeriksa telefon dia ketika dia sedang tidur.

"Apabila saya buka 'archive massege' (mesej arkib), saya rasa hil@ng. Terus saya telefon kedua ibu bapa saya kerana tidak tahu apa perlu lakukan."

Ujar penyanyi dan pelakon Aliff Aziz, dimana dia mendedahkan Bella Astillah berl@ku cur@ng pada Oktober tahun lalu dan ketika itu, katanya, dia menyedari perubahan isterinya itu dan terk£jut apabila melihat perbualan Bella dengan pelakon baru lelaki dipercayai Muaz Zahir di telefon bimbit.

Menerusi podcast bersama The Commonfolks SG yang disiarkan di YouTube, Aliff berkata, dia memaafkan isterinya serta menganggap apa yang berl@ku adalah satu kif@rah buat dirinya serta selesaikan mas@lah rumah tangga mereka dengan cara baik.

"Saya maafkan awak (Bella), kalau awak nak ada perubahan dalam perkahwinan. Saya anggap ini sebagai satu kif@rah. Mungkin Tuhan nak k£jut saya.

"Ini yang isteri saya rasa apabila saya lakukan hal sama dahulu (cur@ng). Saya tidak marah dan maafkan dia, cuma saya mahu lihat dia tengok perkahwinan ini ke arah lebih baik," tuturnya.

Menurut penyanyi dan pelakon asal Singapura itu lagi, dia tidak putus asa untuk selamatkan rumah tangga yang dibina dan memberikan yang terbaik, namun Bella memberitahu sudah taw@r hati.

"Saya cuba layan isteri macam seorang permaisuri, belikan bunga, coklat dan ikut semua hobi dia. Dengan harapan dia dapat lihat perubahan. Cuma sebagai manusia, saya tidak boleh jangka semuanya mengikut kehendak sendiri.

"Ketika itu, Bella beritahu sudah taw@r hati dan semua yang saya lakukan agak terlambat. Banyak perg@duhan kecil antara kami," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: