06 June 2024

AL4MI ANGIN AHMAR - JAY JAY AKAN JALANI FISIOTERAPI



"Alhamdulillah, pemb£dahan pint@san jantung selama empat jam itu lancar dan berjaya. Suami (Jay Jay) juga sudah sedar selepas sembilan jam kemudian.

"Dia sihat, cuma tangan dan kaki kanannya tidak dapat bergerak seperti biasa. Namun, dia dapat rasa apabila kita gengg@m dan memicit kaki dan tangannya itu.

"Menurut doktor, selepas buat pemeriksaan melalui CT Scan (imbasan tom0grafi berkomputer) mendapati di kepalanya ada sesuatu yang mengg@nggu sar@f di dalam fungsi 0tak. Namun, itu hanya bersifat sementara dan tidak serius."

Itulah jelas isteri kepada penyanyi popular, Jay Jay, 66, iaitu Zaitoon, dimana dia memaklumkan, suaminya itu mengal@mi angin ahmar selepas pemb£dahan pint@san jantung, baru-baru ini dan akan menjalani rawatan fisi0terapi minggu depan.

Kata Zaitoon, selepas sedar dari pemb£dahan, Jay Jay tidak boleh menggerakkan tangan dan kaki kanannya seperti biasa.

Dalam pada itu, ditanya mengenai keadaan Jay Jay ketika ini, Zaitoon menjelaskan, suaminya ini akan menjalani rawatan fisi0terapi selama dua minggu dan ia juga bergantung kepada keadaannya nanti.

Klik untuk gambar besar

"Dia juga sudah dua minggu dipindahkan dari ICU (Unit Rawatan Rapi) ke wad biasa dan doktor juga beri ubat untuk cairkan dar@h supaya berjalan lancar.

"Doktor beritahu suami juga sudah boleh keluar wad pada bila-bila masa sementara menunggu kekosongan di pusat rawatan fisi0terapi berkenaan.

"Buat masa ini, dia tidak boleh berjalan dan berdiri seperti biasa dan perlu menggunakan kerusi roda," tutur Zaitoon yang turut memberitahu, Jay Jay juga sudah boleh menerima pelawat ketika ini.

Antara yang melawatnya ialah Datuk M Nasir, S Amin Shahab, Datuk DJ Dave, Datuk Freddie Fernandez, Rozita Rohaizad dan ramai lagi.

Zaitoon turut mengucapkan terima kasih kepada semua pelawat termasuk Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri, Farhan Fauzi yang melawat dan memberi sumbangan, baru-baru ini.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: