06 June 2024

DAKWA DIUGVT, AK4UN TIKT0K DIG0DAM - AYA AMIRUDDIN AKUI TERT£KAN & SEDIH, ANGGAP APA YANG BERL4KU INI ADA HIKMAH



Pempe£ngaruh dan pelakon Aya Amiruddin memberitahu akaun TikT0k miliknya telah dig0dam oleh individu tidak bertanggungjawab sejak Sabtu lalu.
Kata Aya, gara-gara mempercayai kiriman emel kon0nnya daripada TikT0k yang menawarkan c£ntang biru (blue t1ck), dia kini kehilangan akaun yang memiliki lebih 800,000 pengikut.

"Individu itu minta saya hantar foto dan video b0gel sekiranya tidak mahu membayar RM940 bagi mendapatkan akaun TikT0k saya semula.

"Tak sampai tiga minit saya tekan p@utan yang diberikan melalui kiriman emel yang kononnya daripada TikT0k, akaun saya terus tidak boleh diaks£s.

"Saya sangat tert£kan dan sedih apabila perkara ini berl@ku, sebab di situlah saya mencari rezeki dan sekarang ini saya sedang berusaha mendapatkan akaun itu semula walaupun peluang itu agak suk@r.

"Saya anggap apa yang berl@ku ini ada hikmah. Mungkin Tuhan nak j£ntik dan beritahu saya sesuatu. Laporan polis dan aduan kepada TikT0k juga sudah dibuat," katanya.

Dalam pada itu, jelas Aya lagi, disebabkan ak@un TikT0k miliknya dig0dam, terdapat tujuh kemp£n yang masih tert@ngguh dan perlu dimuat naik dengan segera.

"Mujurlah semua kli£n saya memahami situ@si yang sedang dihad@pi. Naluri saya kuat mengatakan saya akan dapat akaun TikT0k saya semula.

"Saya sedang menanti maklum bal@s daripada TikT0k. Harapnya ada keajaiban yang berl@ku dan boleh teruskan bekerja," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: