16 June 2024

"DIA (BELLA) GEMBIRA SAHAJA & NAMPAK TIDAK TERT£KAN LANGSUNG" - DIDI ASTILLAH LUAH RASA SYUKUR KEM£LUT RUMAH TANGGA KAKAK TELAH PUN SELESAI



"Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar, kami sekeluarga akan sentiasa memberikan sokongan kepada Bella supaya bangkit selepas ini.
"Jangan putus doakan Bella, Insya-Allah dia kuat mengh@rungi semua ini. Dia gembira sahaja dan nampak tidak tert£kan langsung. Semalam kami makan sedap-sedap dekat Jakarta."

Demikian tutur penyanyi dan pelakon Didi Astillah yang meluahkan rasa syukur kem£lut rumah tangga kakaknya, Bella Astillah telah pun selesai dan akan sentiasa menyokong kakaknya itu untuk terus bangk1t.

Kata Didi, Bella yang tenang menghad@pi dug@an itu dilihat gembira dan tidak tert£kan langsung, selain memberitahu, keadaan kedua-dua anak saudaranya iaitu Ayden Adrean dan Ara Adreanna, kini gembira menjalani kehidupan seperti biasa.

Dalam pada itu, ditanya mengenai hubungannya dengan bekas abang ipar, penyanyi dan pelakon Aliff Aziz selepas ini, Didi bagaimanapun enggan mengulas mengenai perkara itu.

"Saya tak mahu ulas perkara itu, tapi buat masa sekarang tidak. Masa akan datang tidak tahu. Apa yang penting saya nak 'move on' daripada semua ini," jelasnya.

Untuk makluman, kem£lut rumah tangga Bella dan Aliff akhirnya menemui titik noktah apabila mereka sah bercerai talak satu pada Khamis lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: