18 June 2024

DIPERS0AL NAMPAK AURAT DALAM IKL4N KECERGASAN - NABIL AHMAD JELAS ITU VIDEO LAMA



Baru-baru ini, Nabil Ahmad telah dipers0alkan oleh pengguna platform TikT0k mengenai penampilannya dalam video ikl@n kecergasan yang memprom0sikan sebuah pusat kecergasan, dimana ia menampilkan pelawak dan pengacara itu memakai seluar pendek serta menampakkan auratnya.
Berhubung perkara tersebut, Nabil yang kini lebih menutup aurat itu tampil menjelaskan bahawa video ikl@n terb@bit adalah video lama, selain berkata, video tersebut dirakamkan beberapa tahun lalu dan dia juga sudah lama tidak ke pusat kecergasan itu.

"Saya tak tahu langsung video itu 'keluar' semula di TikT0k. Itu video lama saya. Dulu, semasa zaman jah1liah kot. Zaman saya rajin ke gimnasium dulu. Saya pun tak perasan mereka kongsi semula iklan itu.

"Memang dah lama sangat saya tak ke situ, dah bertahun-tahun dah. Kalau tak sal@h, penggambaran iklan itu pun dah lama. Mungkin sebelum pand£mik C0V1D lagi. Sebelum PKP (Perint@h Kaw@lan Perg£rakan)," jelasnya.

Dalam video berkenaan, Nabil yang memakai kemeja-T putih serta seluar pendek atas paras lutut itu melakukan beberapa aktiviti kecergasan menggunakan peralatan di pusat kecergasan tersebut.

"Lutut Pak Haji." - "Ya Allah Haji, tutup aurat, Haji," antara komen-komen netizen.

Penjelasan itu adalah bagi menjelaskan kepada pengguna platform TikT0k yang menonton video itu dan mempersoalkan penampilan Nabil dalam video itu dengan penampilannya kini yang lebih menutup aurat.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: