18 June 2024

RUHAINIES TAMPIL MINTA MAAF SETULUSNYA: " NANTI KITA TAK SALING MENUNTUT DI HADAPAN ALLAH"



"Untuk siapa pun yang pernah saya s@kiti secara lisan mahupun sikap, mohon dimaafkan teman-teman. Kalau pun ada sesuatu dari saya yang tidak kalian reda, mohon untuk keredaannya.

"Kerana berurusan dengan manusia akan diminta bertanggungjawab sehingga hari perh1tungan nanti. Maka dari itu saya minta maaf setulusnya agar nanti kita tidak saling menuntut di hadapan Allah.

"Bila ada sesuatu dari kalian yang belum saya tunaikan seperti hut@ng terlewat ataupun janji, silakan dit@gih melalui ruangan mesej (direct message)."

Klik untuk gambar besar

Demikian kata pelakon Ruhainies menerusi muat naik status di Insta Story dimana ia menjadi perhatian ramai apabila dia memohon maaf buat mereka yang berk£cil h@ti dengannya secara lisan, mahupun perbu@tan.

Melihat pada status tersebut, Ruhainies berkata, dengan setulus hati memohon maaf daripada teman-teman agar tidak saling menuntut apabila tiba hari perh1tungan kelak.

Terdahulu, hangat diperkatakan apabila Ruhainies dan Aliff Aziz yang merupakan seorang penyanyi serta pelakon itu ditangk@p khalw@t di sebuah kondominium mewah di ibu negara pada 9 Mac lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: