26 June 2024

HAFIDZ ROSHDI TAMPIL NAFI CUL4S BAYAR NAFKAH : "SATU FITN4H YANG MENJIJ1KKAN & P£LAKU HARUS MALU DENGAN PEN1PUAN"



"Selama ini saya memilih untuk berdiam diri, tapi bila perkara ini sudah mengg@nggu kerja saya, saya pilih untuk mempertah@nkan hak saya demi menjaga nafkah anak-anak saya.

"Kenyataan mengatakan saya cul@s dan tidak membayar nafkah wajib ke atas anak-anak saya adalah satu fitn@h yang menjij1kkan dan p£laku harus m@lu dengan pen1puan."

Demikian tulis pelakon Hafidz Roshdi, 30, yang tampil menafikan dakwaan dibuat bekas isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri, kononnya dia li@t membayar nafkah anak-anak selepas usaha meminta nafkah anak secara peribadi diab@ikan.

Menerusi perkongsian di Insta Story, Hafidz berkata, dia tidak mampu berdiam diri dan perlu mempertah@nkan haknya apabila isu tersebut mengg@nggu kerja serta periuk nasinya.

Ujar Hafidz, tuduhan yang dibuat bekas isterinya itu adalah satu fitn@h yang menjij1kkan dan pel@ku seharusnya m@lu dengan perbuatannya itu.

Perkongsian Hafidz itu turut disertakan dengan beberapa transaksi pembayaran nafkah yang dilakukan sejak hujung tahun lalu sehingga kini. Bagaimanapun jumlah trans@ksi yang dibuat dik@burkan pelakon itu.

Klik untuk gambar besar

Dalam pada itu, jelas Hafidz lagi, sebagai bapa, dia mempunyai segala bukti yang menunjukkan dia masih menjalankan tanggungjawab dengan membayar nafkah terhadap anak mereka.

Disamping itu, Hafidz memberitahu, dia akan terus berusaha untuk menambah nafkah wajib anak-anak tanpa cul@s dan mengel@kkan daripada tertungg@k.

"Saya mempunyai keseluruhan bukti trans@ksi untuk bayaran nafkah anak yang sedia untuk digunakan dalam tind@kan susulan.

"Saya dengan jelas ingin menyatakan saya sudah, masih membayar nafkah dan akan terus berusaha menambah nafkah wajib anak anak tanpa cul@s dan el@k dari tertungg@k," tuturnya.

Terdahulu, Shuhada tampil bersuara secara terbuka di media sosial dan menuntut agar bekas suaminya itu melaksanakan tanggungjawab sebagai bapa kepada anak-anaknya selepas usaha meminta nafkah anak secara peribadi diab@ikan.
Sementara itu, Shuhada dalam beberapa hantaran berbeza hari ini 'melancarkan p£rang' apabila mendedahkan bukti perbualan mesej luc@h antara bekas suaminya dengan wanita yang didakwa menjadi punc@ perg0lakan rumah tangganya.

Selain mesej perbualan luc@h, Shuhada mendakwa dia turut mempunyai bukti rakaman audio dan pengakuan pasangan berkenaan.

Untuk makluman, Hafidz dan Shuhada mendirikan rumah tangga pada 30 April 2016, namun bercerai pada 27 Julai tahun lalu.

Hasil perkongsian hidup, nereka dikurniakan dua orang anak iaitu Humairah, 7, dan Umarr, 4.

Selepas bercerai dengab Shuhada, Hafidz kemudiannya bernikah dengan wanita pilihannya iaitu Athira Yuhada pada 15 Disember tahun lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: