19 June 2024

IBU ALIFF AZIZ : "MASYA-ALLAH TABARAKALLAH, SETIAP HARI SAYA TERIMA BERATUS-RATUS 'H4TE' DM'S FROM CYB£R TR00PERS T£GAR... MEREKA PASTI P£NAT KAN"



"Masya-Allah tabarakallah setiap hari saya terima beratus-ratus h@te DM's from cyb£r tr00pers t£gar. Alhamdulillah saya tidak baca hanya terus click bl0ck dan del£te, k£sian sebab mereka bersungguh menulis m@ki h@mun.
"Mereka pasti p£nat kan tapi tidak mengapa saya maafkan sebab they don't know better, mereka seperti seekor lembu yang dicucuk hidung."

Itulah tulis ibu kepada penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza, dimana dia dilihat memuat naik perkongsian terbaru di media sosial miliknya itu baru-baru ini.

Ibu Aliff yang tampil setelah sekian lama menyepi selepas Instagram miliknya dinyahaktifkan itu memberitahu, dia menerima banyak mesej mem@ki h@munnya serta keluarga di Instagram, namun dia tidak membaca dan terus memadam mesej berkenaan.

Bagaimanapun, Hafiza turut berkata, meskipun ramai yang menghantar mesej m@kian, namun ada yang menghantar mesej p0sitif dan menjaga adab kepadanya.

"Allah ilhamkan untuk terbaca DM sister ini, Allahuakbar ramai lagi insan hebat yang mempunyai akal yang war@s untuk berfikir dan menjaga adab Alhamdulillah," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: