18 June 2024

"JANGAN TERLALU PERCAYAKAN SESIAPA & JANGAN TERLALU CEPAT MENILAI... HIDUP NI PENUH DENGAN 'PL0T TW1ST'..." - RUHAINIES



Pelakon sens@si, Ruhainies menerusi perkongsian terkini di Instagram, dia ada memuat naik prom0si drama terbarunya bersama Aliff Aziz berjudul 'Terj£rat'.
Kata Ruhainies dalam hantaran tersebut, drama terb@bit bakal ditayangkan pada 26 Jun di platform Iqiyi serta menyifatkan ianya naskhah b£rat yang penuh dengan em0si.

Tambahnya lagi, penceritaan membawa maksud yang sangat dalam dan ianya seakan menggambarkan apa yang telah berl@ku baru-baru ini.

"Sebuah naskhah b£rat dan penuh em0si yang bakal ditayangkan tidak lama lagi. Sebuah penceritaan yang pada saya membawa maksud yang sangat dalam dan tidak pasti sur@tan atau kebetulan, storyline nya seakan menggambarkan apa yang telah berl@ku baru baru ini," tulisnya.

Selain itu, Ruhainies atau nama penuhnya, Nur Ruhainies Farehah, turut menyimpulkan bahawa jangan terlalu percayakan sesiapa dan jangan terlalu cepat menilai.

"Kesimpulannya, jangan terlalu percayakan sesiapa. Dan jangan terlalu cepat menilai. Hidup ni penuh dengan 'pl0t tw1st'. Bukan semua yang dipaparkan adalah benar. Hanya Allah yang mengetahui," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: