27 June 2024

"JANDA PEMFITN4H, JANDA PEN1PU, K4KI PUS1NG" - HAFIDZ ROSHDI & BEKAS ISTERI, SHUHADA SALING BERBAL4S



Isu antara pelakon Hafidz Roshdi dan bekas isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri, nampaknya masih tiada kesudahan lagi apabila masing-masing masih mengeluarkan kenyataan di media sosial.

Sebelum ini, Shuhada mendakwa bekas suaminya itu mendedahkan dokumen mahkamah berkaitan k£s mereka di media sosial dan dia sudah pun membuat laporan polis.

Bagaimanapun, menerusi perkongsian di Instagram, Hafidz menafikan dakwaan tersebut serta meminta bekas isterinya itu menunjukkan bukti dia meny£barkan dokumen berkenaan.

Berhubung itu, Hafidz turut menggelar ibu kepada dua anaknya ini sebagai janda penfitn@h dan janda pen1pu.

Klik untuk gambar besar

Sementara itu, Hafidz juga mendakwa Shuhada seorang k@ki pus1ng apabila meng@itkan isu lain ketika diminta kemukakan bukti sahih mengenai dakwaan meny£barkan dokumen itu.

Tidak hanya berdiam diri, Shuhada dilihat tampil membal@s kenyataan Hafidz itu dengan menyifatkan pelakon itu bersikap kebudak-budakan serta mempers0alkan adakah Hafidz tidak bahagia dan bersimp@ti dengannya.

Sejak semalam, hangat diperkatakan apabila Shuhada apabila mendedahkan mesej luc@h antara bekas suaminya itu dengan penyond0l sebelum mereka sah bercerai.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: