27 June 2024

SUAMI DIKATAKAN LEMBUT - JANNA NICK TAMPIL BERSUARA : "SUAMI SAYA STR4IGHT LA, TAKKAN NAK REKOD VIDEO SHARE DEKAT KORANG"



"Suami saya str@ight la, takkan nak rekod video share dekat korang. Saya rasa kelakar dan layan sahaja (bila ada orang kata dia lembut). Ment@liti masyarakat Melayu kita sekarang ini sudah biasa dengan ment@liti lelaki d0minan, k£ras. Itu adat kita."
Itulah kata pelakon Janna Nick dimana dia menjelaskan, meskipun suaminya yang juga pelakon, Dini Scahtzmaan, memiliki karakter lemah lembut, namun Dini seorang yang t£gas dan lebih d0minan daripada dirinya.

Tidak dinafikan ramai peminat suka melihat aksi manis pasangan selebriti itu, namun, disebalik sikap manja Dini, ada yang mengatakan pelakon itu lembut.

Sementara itu, Janna berkata, dia sukakan lelaki yang menghormati wanita dan dia sensit1f dengan lelaki kas@r kerana tr@uma dengan isu pan@s bar@n.

"Tapi Dini ini ment@liti dia berbeza. Tiada kasta dalam rumah tangga. Saya suka lelaki yang lembut dan hormat wanita. Saya pun sensit1f dengan kekas@ran," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: