07 July 2024

ADIRA BERI 'HINT' PELUANG KEDUA? : "KITA NAK KAHWIN DENGAN AWAK (DATUK RED) SAJA NANTI... MAL4S DAH NAK PERGI BERCINTA"



Penyanyi, Adira Suhaimi, 32, menerusi video siaran langsung di TikT0k, baru-baru ini, telah menarik perhatian ramai apabila dia seolah memberi 'hint' peluang kedua untum bekas suaminya, Datuk Red.
Kata-kata Adira itu membuatkan Datuk Red atau nama sebenarnya, Datuk Seri Adnan Abu, 47, terdiam seketika dan matanya berkaca-kaca.

Bagaimanapun, Adira men£gaskan bahawa, 'kahwin' itu bukanlah sekarang dan biar ambil masa lebih lama.

"Kita dah tak nak kahwin dah. Kita nak kahwin dengan awak saja. Walaupun tak rujuk, tak kahwin apa, tapi, lama-lama sikitlah. Kita nak kahwin dengan awak saja nanti," kata Adira.

Tambah Adira lagi, dia juga berkongsi rasa mal@s untuk kembali bercinta, sekiranya dia ingin memulakan hubungan dengan orang lain selepas ini.

"Mal@s dah nak pergi bercinta. Kau ingat bercinta ini tak buang duit? Lepas itu, nak makan ayam goreng, saya suka warna hijau, suka warna putih, awak dah makan ke belum. Saya ada anak empat orang, tahu? Tak jadi. Susah," ujarnya.

Dalam siaran langsung sama, Datuk Red juga dilihat menc1um bahu Adira selepas memakaikan mikrofon kepada bekas isterinya yang sedang makan itu.

Datuk bagaimanapun meminta maaf dan menjelaskan, itu adalah tind@kan refl£ks di luar kawalan.

"Sorry geng. Sorry, sorry. Benda itu 'ter-auto'. Minta maaf tahu. Sebab kita dah melaluinya beberapa tahun, jadi benda itu memang saya selalu amalkan begitu.

"Tanyalah Adira, saya kadang-kadang suka terc1um begitu. Tak payah nak minta, tak payah nak apa. Kadang-kadang dengan tak mandi atau apa, saya memang begitu," tuturnya.

Melihat pada ruangan komen pula, ia telah dibanjiri komen p0sitif daripada penonton yang mendoakan agar mereka kembali rujuk semula.

Untuk makluman, Datuk Red dan Adira telah sah bercerai pada 24 April lalu selepas sembilan tahun hidup bersama sebagai suami isteri dan dikurniakan empat cahaya mata.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: