07 July 2024

C1UM KEPALA BEKAS ISTERI, ADIRA DALAM LIVE - DATUK RED KENA KEC4M



Semua sedia maklum mengenai penyanyi Adira Suhaimi dimana dia sah bercerai talak satu dengan usahawan, Datuk Red pada 24 April lalu selepas sembilan tahun mendirikan rumah tangga.
Terkini, nama Datuk Red atau nama sebenarnya, Datuk Seri Adnan hangat diperkatakan selepas dia bertind@k sp0ntan mengucup kepala bekas isteri, Adira ketika siaran langsung di TikT0k sehingga ia mengund@ng kec@man ramai.

Berhubung tind@kan suaminya itu, Adira berkata, dia sedar dengan kec@man itu, bagaimanapun tidak mahu mengulas lanjut mengenai perkara tersebut dan mereka yang menonton live berkenaan boleh melihat reaksi wajahnya.

"Saya rasa semua orang boleh nampak reaksi saya itu tapi kalau boleh saya tak nak komen apa-apa mengenai perkara ini. Saya enggan meman@skan perkara itu kerana ia tak mendatangkan faedah pun kepada saya," ujarnya.

Sementara itu, Adira turut menjelaskan, niatnya hanya mahu membantu bekas suaminya itu dalam perniagaan online dan enggan mengulas apabila ditanya sama ada dia menetapkan syarat kepada Datuk Red agar tidak berlaku kejadian sama.

"Itu pun saya tak nak komen sebab niat asal saya cuma nak membantu saja," kata Adira yang mempunyai empat cahaya mata hasil perkahwinan bersama Datuk Red.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: