05 July 2024

BILA GILIRAN MADU - MISYA EL4K HUBUNGI SUAMI : "LELAKI INI CEPAT R1MAS"



"Giliran sana (Marissa) atau giliran sini, ab@ikan sahaja. Lelaki ini cepat r1mas. Kalau saya tak mahu berfikir yang bukan-bukan, saya tak akan hubungi Aslam. Itu tip saya, tidak hubungi atau tengok apa-apa. Ab@ikan.
"Tapi jika saya nak keluar, saya beritahu. Kalau tak, memang tak hubunginya sebab tak suka kalau telefon nanti saya rasa macam nak tanya bukan-bukan."

Demikian jelas isteri pertama kepada Aslam iaitu Misya Mazlan, yang berkata, dia tidak akan berhubung dengan suaminya ketika giliran bersama madunya, pemp£ngaruh media sosial, Marissa Dania.

Menerusi sesi siaran langsung di TikT0k, Misya berkata, jika ada urusan penting sahaja, dia akan menghubungi suaminya itu kerana bimb@ng Aslam akan rasa r1mas.

Dalam pada itu, jelas Misya lagi, dia mengambil tind@kan tidak selalu berhubung dengan suaminya itu adalah untuk menjaga em0si.

Selain itu, ulas Misya, dia juga kurang senang sering dibandingkan dengan isteri kedua suaminya itu.

"Untuk el@kkan em0si dan perg@duhan tak perlu tanya. Tip untuk mengaw@l em0si bila mana kita memilih untuk stay jadi kita kena terimalah k£san dan akib@tnya.

"Tapi tengok keadaan jugalah, setakat ini tidak ada yang mengal@h. Buat apa saya nak mengal@h. Kita buat tak tahu, ab@ikan dan ab@ikan.

"Saya pun tak tahu kenapa perlu membanding-bandingkan sebab saya adalah saya, dia adalah dia, tak perlu bandingkan kami," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: