05 July 2024

"NI MAS4LAH MULUT YANG TAK R£TI JAGA..." - ALIFF SYUKRI JIJ1K TENGOK VIDEO MELATI MINTA MAAF, KATA TAK IKHLAS



"Dia bercakap tentang saya, keluarga dan keturunan saya. Perkara itu buatkan perniagaan saya j@tuh hingga rvgi jutaan ringgit. Lepas tu minta nak berbaik, minta maaf pun tak ikhlas. Tengok balik video tu, saya tengok pun jij1k.
"Ni mas@lah mulut yang tak r£ti jaga sehingga her£t perkara itu ke mahkamah, tapi sebelum di isyt1harkan kal@h, dia mega law@n. Bila dah kal@h pandai pula menangis."

Ujar usahawan sens@si, Datuk Seri Aliff Syukri yang enggan memaafkan bekas pembantu peribadinya iaitu Melati Abdul Ghani serta n£kad untuk mengher£t wanita itu ke penj@ra atas fitn@h yang dilemp@rkan.

Kata Aliff, bekas pembantu peribadinya itu tidak ikhlas dalam membuat permohonan maaf dan tangisan Melati di mahkamah tempoh hari hanya lakonan.

Dalam pada itu, Aliff turut meluahkan k£sal dengan sikap Melati yang membuka a1bnya selepas berhenti kerja sedangkan sudah enam tahun bersama mereka.

"Pekerja saya bukan seorang atau dua tapi 1000 orang yang masuk dan berhenti. Syarikat besar yang lain pun ada pekerja berhenti.

"Kau dah berhenti tu sudahlah! Tak perlu nak burvkkan bekas majikan, kau dah kerja dengan aku 6 tahun, aku bagi kau zakat, pergi London dan tunaikan umrah.

"Pepatah Melayu ada berkata, jangan kita kutvk dan ludah pada makanan sendiri, saya ni m@lu bila dia a1bkan saya," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: