05 July 2024

MAMAT SEPAH AKUI PELAWAK DITAH4N R£MAN ITU DIRINYA



"Ya, memang saya yang ditah@n r£man berhubung k£s tular beberapa hari sebelum ini. Alhamdulillah keadaan saya macam biasa saja lagipun ia masih dalam peringkat sias@tan, malah saya berikan kerjasama penuh kepada pihak polis, tiada timbul sebarang isu atau mas@lah lain."

Demikian jelas Mamat Sepah, dimana dia mengakui, laporan seorang pelawak ditah@n r£man pada Isnin lalu itu adalah dirinya, selain berkata, k£s itu masih dalam sias@tan.

Ujar Mamat, dia dan isterinya, Nordiana Ibrahim memberikan kerjasama penuh kepada pihak polis dan menerima layanan baik sepanjang tempoh sias@tan berkenaan.

Bagaimanapun, Mamat enggan mengulas lanjut mengenai dakwaan penyeb@ran maklumat itu dan lebih baik menyerahkan perkara itu kepada pihak peguam untuk mengulas.

Sementara itu, peguam mewakili Mamat iaitu Muhammad Fadhli M. Sutris berkata, k£s itu masih lagi dalam sias@tan polis dan meminta orang ramai berhenti membuat sp£kulasi yang boleh mengg@ngu pr0ses sias@tan.

Klik untuk gambar besar

"K£s ini akan dirujuk kepada timbalan pendakwa raya dan perkara ini akan dinilai untuk tindakan selanjutnya.

"Proses sias@tan masih dijalankan dan saya menasihatkan kepada semua jangan memberikan komen atau buat sp£kulasi yang boleh meng@nggu sias@tan polis," katanya.

Pada Isnin lalu, Mamat dan isterinya dilaporkan ditah@n bagi membantu sias@tan atas dakwaan penyeb@ran maklumat dalaman berkaitan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam di aplik@si Telegram.

Difahamkan, isteri Mamat itu dibebaskan dua hari selepas ditah@n, manakala Mamat pula pada petang semalam iaitu Khamis.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: